Påskhelgen

Mina nya isglassformar som kusin Helena varit snäll och köpt åt mig! Här ska göras glass på Funlight, aminosyror, smoothie, Pepsi MAX, osv.. Wihooo!! (Lånad bild)

Goooodmorgon! Nyss fått gröt i magen så nu är jag lite mer människa igen, hihi. Blev en morgonpromenad i morse också. Hade egentligen inte tänkt gå något, men när jag fick sällskap av Fredrik och Björn kunde jag inte tacka nej. Viljan får styra helt enkelt, kommer andra dagar då jag troligtvis inte alls kommer vilja gå, haha! ;) Som vanligt bästa starten på dagen - idag en ledig torsdag. Känns riktigt skönt! Det vankas träning, handling, lite matlagning och sen planlöst - som det ska va på en ledig dag! 

Sen jobbar jag fredag och lördag, 9-18 båda dagarna. Men det blir nog en kanonhelg ändå! Fredagkväll blir det traditionsenligt (haha) pizza i bakugn hos moster (japp, trots diet!). Lördag blir det stor påskmiddag med Fredriks släkt och familj. Så himla mysigt! Är ledig söndag och måndag så då får vi se vad som händer! 

Jag gör alltså plats för både pizza och påskmiddag i helgen! Precis som jag vill ha det. Det är min diet och det finns vissa saker jag inte vill missa. Resultaten jag får av denna diet vill jag kunna behålla sen efteråt och det innebär en del middagsbjudningar och annat. Vilket i sin tur innebär att jag måste kunna vara lite "loose" under dieten också. Det är den inställningen jag vill kunna ha jämt - ALLT, MEN INTE ALLTID. Har dessutom tappat ytterligare 4,5 cm, så lite påfyllning kan väl sitta fint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0