Sommartider



Igår var det söndag och min andra vilodag från gymmet. Blev dock en riktig sommardag och det var sjukt mysigt. Började med att förbereda matlådor, tog en promenad med Pallan (blev 10 promenader sammanlagt förra veckan!), åt frukost, åkte ner till mamma och pappa där jag dekorerade tårtan innan vi firade Helena med kaffe och tårta på altanen (smakade inte tårtan, men alla sa att den blev riktigt god). Har aldrig tyckt om tårta faktiskt. Hatar kombon av sockerkaka, sylt (blääää!!!) och så massa gegg... Nä, isf ska det va något chokladigt ;) Riktigt mysigt i alla fall! 

Sen åkte vi hemåt och gjorde klart matlådorna, handlade och åkte tillbaka till mamma och pappa. Gjorde helgrillad ryggbiff som legat i min hemmagjorda marinad hela dagen, klyftpotatis och så fick jag plats med en liten klick bea söndagen till ära! Gött! Grillad tomat, champinjoner och majs! Såååå jäkla gott! 

Sen myste vi på med kaffe i soffan innan vi åkte hem, fikade en del (hade mat kvar att äta) och sen blev det sängen!

I veckan jobbar Fredrik eftermiddag/kväll, så vi körde ett tidigt rygg/biceps-pass som inte alls blev speciellt bra. Sov riktigt knepigt lördag till söndag så jag har haft lite känningar i ländryggen... Blev ett lugnt pass med andra ord. Men så är det. Idag ska det städas och så blir det nog en kvällspromenad. Skönt med ännu en ledig dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0