Topphumör


Nytt schampo och balsam som luktar sjukt gott! Torrschampo (så jäkla bra uppfinning!). Två nya parfymer - kunde inte välja! Clean (Rain) och Katy Perrys nya Killer Queen. Nagellacket kom på köpet! Tackarrrrrrr.

Har varit och tränat också, efter lite morgonmys på egen hand. Blev en massa högreps för axlarna och det kändes vill jag lova. Lite tåhävningar (vill spara vaderna lite till backintervallerna imorgon) och så stretch för heeeela kroppen. Så skönt! 

Är på otroligt bra humör idag. Fantastiskt väder, grym träning, bra form, god mat, fantastiska människor omkring mig och så himla härliga arbetskamrater. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka lunch med Fredrik innan jag börjar jobba kl. 12. Ha en bra dag! 💕

Kommentarer
Postat av: Pallan

Ååååå hur gott luktar inte den nya katy perrys då?? Måste lukta! :D
Dina skor är så sjukt snygga! (Och du med :*)

Svar: riktigt gott faktiskt!! 😘 tack finaste du! 💕
theresesandstroem.blogg.se

2014-04-09 @ 20:43:16
Postat av: Clara

Sjukt snygg tjej!😍 och så roligt att höra att du är glad, det gör mig glad!😘❤️

Svar: tack underbaraste bästa du! ❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-04-09 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0