Vilodag


Hej på er. Igår var en rätt fullspäckad dag, så något bloggande blev det inte. Gick morgonpromenad, åt frukost, jobbade 8-17 och sen körde jag som sagt ett rygg/biceps-pass!  Avslutade kvällen med att laga mat, duscha och sova. Men passet gick jäkligt bra! Började med chinsen och kände mig rätt tung och seg. Men sen vände det! Blev marklyft och reppade för första gången alla 4 set på 110 kg á 3 reps! Och rätt lätt dessutom!!! Har tidigare pass varit tvungen att minska antingen vikt eller antal reps i något set. Men nu är det klättring uppåt i vikterna ;) Passet gick efter det jäkligt bra och idag har jag träningsvärk som heter duga! 

Idag ville kroppen ha vilodag efter 4 bra träningsdagar! Huvudet ville gärna träna, men jag lyssnade, och en morgonpromenad och aktiv dag på jobbet fick räcka. Imorgon är det dock andra bullar... Bröst/axlar/triceps ska köras efter jobbet. Längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0