Bästa gröten


Har fått frågor om receptet på min älskade gröt - självklart ska ni få det! Skriver ut mina mått också, men ni får anpassa mängd efter er själva!

Världens godaste gröt:
▪️80 g havregryn
▪️2 skopor One Whey Vanilla White Chocolate (Fitnessguru)
▪️15 g kokos
▪️Massa kardemumma

Smakar typ som varm bulldeg ❤️ Klarar inte av att dricka proteinpulver då det växer i munnen på mig, men i gröt såhär är det fantastiskt gott! Har provat med andra proteinpulver också, så länge pulvret smakar bra blir det inget annat än succé ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda Markusson

Detta ska jag testa. Kan inte heller dricka proteinpulver, men på något sätt måste man ju få det i sig! 😜

Svar: haha ja, tycker det funkar skitbra! har inte gillar havregrynsgröt vidare mycket heller, men kombon är fantastisk 😉
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-28 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0