Det närmar sig


.......till Thailand!! Längtar så jag tror jag spricker snart! 

Sitter just nu på rast på jobbet (jobbar som vanligt kväll på onsdagar), men har innan dess bl.a. hunnit sola (håller på att bygga upp en liten grundbränna innan vi ska åka) och köra ett grymt bra bröst/axlar/triceps-pass! Fick galet tryck i alla muskelgrupper.. Hoppas på mera träningsvärk imorgon, har handikappande ont i både ben och rygg idag tack vare två kalasbra pass de senaste dagarna. ❤️ En annan sak som jag missade att skriva igår var att jag gjorde två chins med 10 kg runt midjan igår! Det trodde jag inte för ett år sedan! Och inte strax innan heller ;) Haha! 

Snart dags att jobba vidare och sen hem och mysa i soffan. Puss! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fyyyyy så skönt!!!!

Svar: ska bli riktigt jäkla skönt 😉
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-29 @ 15:51:29
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0