Dietchips- och proteinchokladbollstorsdag


Galet effektiv dag. En ledig sådan! Det gillas! Klev upp 8 för grötfrukost. Stack iväg på gymmet och köttade ett rygg/bicepspass med Emma. Gick jäkligt bra! Gjorde bl.a. 7 chins efter att ha kört två set innan med 7,5 och 5 kg runt midjan - dags för nytt PB snart kanske?! ;) Gjorde fläskfilé och fullkornspasta till lunch med Freddan och så såg vi lite SoA. Handlade efter att jag hade skjutsat iväg han på jobbet och sen blev det långpromenad i fina vädret. For sen och solade, hängde tvätt, tvättade en ny maskin med div. kläder, dammsög, städade undan, gjorde dietchips och proteinchokladbollar (bild ovan). Dietchipsen kommer göras flitigt framöver - mums! Är sällan jag bakar och fixar nu för tiden, men när man väl har tid och lust är det så mysigt. Gjorde middag i samma veva - lax och klyftpotatis. Hämtade Fredrik på jobbet, käkade middag och sen blev det en PW i kylan med Anna. Har sen dess duschat och återfått värmen i fötterna, plus att jag har avverkat ett avsnitt av Gossip Girl. Nu ligger jag i sängen och tänker sova. 

Blir en full morgondag med gym 7.30, jobb 11-20, och sen jobb på Kronan (pubkväll) ca 21-00. Jobbar dessutom 9-18 på lördag, och hade tänkt klämma in ett intervallpass innan jobbet - men allt går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0