Fin helg


Ännu en helg till ända. Fredagen bestod av morgongym med Emma, och sen jobb, hem för sen middag och sen mera jobb. Kom i säng vid 1, så jag skippade de planerade morgonintervallerna till förmån för att sova någon extra timme med tanke på jobbet och festen på kvällen. Jobbade 9-18 och sen skyndade jag hem för ombyte och sminkning. Blev upphämtad av Anna och Pallan och så for vi och käkade middag på pizzan. Åkte sen ut till byastugan och totalöverraskade Anna med en fest! Alla var redan där så det blev nästan som på film! En sjukt lyckad och rolig kväll! Blev ovanligt lite alkohol för mig, några cider och någon drink - inte som vanligt alltså ;) - men jag hade så sjukt kul och vi dansade ända till kl. halv 4. Efteråt for vi hem och så gjorde Freddan pasta carbonara i en lite nyttigare variant! Underbar kväll! Tack alla för den! 

Har inte riktigt förstått än att Anna ska åka.. Men det var otroligt välbehövligt att få umgås. Känner några styng av separationsångest, fina fina vän ❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Clara

Fina du!😘❤️

Svar: men du är fin gumman! 😍
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-26 @ 19:16:27
Postat av: Pallan

Tack tack tack för en sjukt rolig kväll! :)

Svar: men TACK själv ❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-26 @ 21:57:00
Postat av: anna

Alltså vet inte vad jag gjort för å förtjäna så fina vänner som er, så tacksam för de ni gjorde igår.
kommer sakna er som took!!

Svar: du förtjänar allt det och lite till! och vi kommer sakna dig.... ❤️❤️❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-26 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0