Mysig helg


Snart är min långhelg slut. Har varit en skön helg. Slutade kl. 16 på fredag, stack direkt ner på gymmet och körde ett rygg/biceps-pass, sen hem för middag och dusch. Hann träffa bästaste Clara en stund också och surra av oss, välbehövligt! 

Lördagen startade med en dubbel sats proteinpannkakor, Fredrik åkte iväg till Storuman på bortamatch och jag for på gymmet och mosade bröst/axlar/triceps. Sen bjöd mormor på gofika, satt fint efter träningen ;) Handlade lite innan jag åkte hem och sen gjorde jag middag åt Anna, Pallan och Emma. Blev marinerad fläskfilé (quornfiléer till Pallan såklart:), rotsaker i ugn, tsatsiki gjord på kvarg, bea och sallad. Är verkligen sällan man bjuder nån (förutom Freddan då) på mat, så det var riktigt mysigt. Surrade och spelade spel, och så åt vi efterrätt - chokladcheescake i glas! (Den som är på bilden ovanför). Mysig kväll!

Blev en sovmorgon igår morse, sen åt vi frukost innan vi åkte ner på gymmet. Blev ett riktigt mixpass för mig, körde bara en massa övningar som föll mig in och det var rätt skönt att bara "lulla på" ett pass. Blev bl.a. KB-swingar, dips, lite mage, nån ryggövning, pullups, osv. Som sagt ingen ordning på någonting ;) Var och hälsade på hos Fredriks föräldrar en sväng och sen for Fredrik på hockeyträning, avverkade något avsnitt av Gossip Girl, duschade, åt middag och såg några avsnitt av Sons of Anarchy. Älskar söndagar!

Snart slut på långhelgen som sagt, efter lunchen och lite mer SoA for Freddan på jobbet och jag har gått en promenad med Anna, handlat, slängt skräp, hängt tvätt, fikat och nu ligger jag i soffan med fötterna i högläge. Mycket skönt! ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Lät som en kanonhelg! :) och den där efterrätten såg ju verkligen inte dum ut! ;) saknar dig! ❤️

Svar: Din med ju! 😘 den var inte så dum, får bjuda nån dag 😉❤️ saknar dig med!!
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-20 @ 20:34:36
Postat av: Clara

Bästa du! ❤️ och den där efterrätten så helt klart jäkligt mumsig ut! ;)

Svar: Puss på dig!! Den var ganska mumsig - får bjuda på den nån gång 😉❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-20 @ 21:53:13
URL: http://claramarkeby.blogg.se
Postat av: Pallan

Tack för den otroligt goda middagen i lördags!! :*

Svar: Men tack själv!!! 😊😘❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-20 @ 23:05:23
URL: http://heemmahos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0