Tillbaka

Hej på er! Long time, no see. Jag har faktiskt haft tid för bloggen, men lusten har inte funnits. Mår fantastiskt bra just nu iaf, träningen går så jäkla bra, äter massvis med bra mat och är bara allmänt glad och full av energi. Har styrt upp kosten efter julmånaden här och äter mycket mat för att bygga mer muskler, med lördag som ätardag/fri dag. Kommer köra så tills efter Thailand, och sen kommer nya utmaningar! Annars har dagarna mest bestått av jobb i vanlig ordning, träning och mat (som sagt), kyla, massa nätshopping, 3-årsdag med Fredrik, morgonpromenader och en fruktansvärd längtan till värmen - bara 42 dagar kvar ;) 

Torsdag idag i alla fall, har startat dagen med film, täcke och gröt i soffan. Jobbar 12-15 och sen blir det BENPASS på gymmet! Ska inviga mina nya Better Bodies-tights också, kommer bild senare! 

Ska försöka skriva mer, ni är ju sjukt flitiga på att titta in här ändå, cred till er! 

Håller redan på att göra planer och upplägg inför våren, men ska försöka bara lägga fokus på nuet - hård träning, bra mat, och så massa umgänge med nära. Bl.a. min älskade vän Anna som åker till England för att prova vingarna som au pair i minst ett halvår. Hon är så sjukt modig!!' ❤️ Ska ta vara på den här tiden och njuta ordentligt, men nu ska jag styra upp bloggen också, dags att peppa! 😉

Puss på er! 




Kommentarer
Postat av: anna

Åh tack hjärtat♥ Längtar till Lördag då vi ses♡

Svar: jag med!!!' ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-16 @ 14:45:20
Postat av: Karin

Så härligt att höra dig glad, det gör mig glad! <3

Svar: men va du är go, du gör mig glad! ❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-16 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0