Sista bilderna från semestern












Har inte så mycket bilder från våra sista dagar i Thailand. Vi försökte mest njuta så mycket vi kunde av tiden som återstod av semestern - massa god mat och efterrätter/glass/godis och så massa sol och bad. Åkte med speedboat till Bounty Island en dag och snorklade, myste på båten, åt thaibuffé, badade och det var en riktigt lyckad dag! Annars tog vi som sagt mest tillvara på tiden i värmen. Hade en helt fantastisk semester helt utanför de vanliga rutinerna. Så otroligt välbehövligt och skönt. Nu är jag riktigt utvilad och glad att vara tillbaka i vardagen. Allt känns roligt igen! Jobba, träna, laga mat osv. Rutiner helt enkelt!

Imorgon börjar dieten och jag ska skriva mer om hur det kommer se ut, men jag är sjukt taggad och enda anledningen jag gör det är för att det känns så sjukt kul och spännande! Trodde aldrig någonsin jag skulle få ett sånt intresse för detta men jag har taggat och längtat något enormt! Blir efter helt eget upplägg denna gång - spännande!! Idag har vi preppat matlådor för hela veckan, känns skönt att ha det gjort! Men först - lax till middag och så kladdkaka ikväll. Igår åts det tacos, pågenlimpa och kladdkaka. Imorse blev det proteinpannkakor med en stooooor klick nutella och så kycklingburgare till lunch! Haha! Dags att njuta sista kvällen med götta på ett tag! 😉

Kommentarer
Postat av: Paulina

Såå sjukt härliga bilder!! :)

Svar: tack fina! 😊
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-18 @ 08:20:27
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0