Sjukskriven



Long time, no see. Igen! Haha! Ja, det här med dagligt bloggande kanske inte är min starka sida! 

Sen sist har illamåendet sakta gått över. Aptiten har blivit bättre och jag kände mig bättre och bättre. Igår på jobbet började jag må illa efter lunch. Fyllde ut dom sista varorna och ute i butiken högg det till i magen nåt så sjukt. Tog mig in på lagret och in i personalrummet. Tårarna rann oavbrutet och smärtan i magen liknande ingenting jag känt tidigare. Skrev till Fredrik som kom och hämtade mig och skjutsade mig på akuten. Det togs en massa prover och tillslut kom de fram till att det är kraftig reflux, vilket innebär att magsyran kommer upp i strupen och smärtan kan tydligen liknas vid en hjärtinfarkt. Har aldrig haft så ont men fick medicin som jag nu ska äta i två veckor. Är sjukskriven veckan ut och får varken träna eller jobba, sen får vi se hur nästa vecka blir. Eftersom medicinen är så stark känner jag inte av några större problem nu, vilket såklart är lite frustrerande då jag helst bara vill träna och jobba som vanligt. Känns också riktigt trist att inte kunna följa mina fina brudar ut i helgen som planerat.. 

Får i alla fall ta lugna promenader, så imorse blev det en otroligt lugn promenad (blev till och med omkörd av en pensionär som också var ute på promenad, haha!).. Gick en kortade sväng men kände av magen så nu har jag bara ätit gröt och tagit det lugnt framför Gossip Girl. Hoppas detta går över snabbt! 

Dieten rullar på i alla fall och jag håller kosten som jag ska. -1,4 kg sen förra måndagen! Inte för att vikten är viktig överhuvudtaget, är nog mest vätska som släppt! Fokuserar på måttbandet istället, mätning på måndag, så vi får se om det hänt nånting då :) 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Krya på dej hårding!! Skönt att dom kom fram till var det var. Kram ♡

Svar: tack fina du! kram 💕
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-26 @ 11:04:32
Postat av: Emma V

Krya på dig!

Svar: tack snälla!
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-26 @ 11:19:01
Postat av: Paulina

Krya krya!
:*

Svar: tack ❤️😘
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-26 @ 12:12:47
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: Emilia Söderström

Krya på dig Therese! Det lät inte alls kul...tur du fått medicin, kram på dig!

Svar: tack snälla! kram
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-26 @ 12:18:33
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: matilda Markusson

Krya på dig ordentligt therese. Kram

Svar: tack snälla du! kram!
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-26 @ 12:50:04
Postat av: Karin

Krya bästis ❤️

Svar: tack bästis ❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-26 @ 15:28:48
Postat av: Emma K

Usch, krya på dig! Hoppas du blir bra snart! Kram

Svar: tack snälla! kram
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-26 @ 17:05:35
URL: http://emmacrossfitpt.wordpress.com
Postat av: Anna

Krya på dig <3 <3 vi series snaaaart!!!!:D

Svar: gryyyymt 😘😘😘😘
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-28 @ 00:20:56
Postat av: Emilia Söderström

Förresten, hur gör du för att få bilderna sådär fadeade med varandra..eller hur jag ska förklara? :D

2014-03-31 @ 20:25:49
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emilia Söderström

Förresten, hur gör du för att få bilderna sådär fadeade med varandra..eller hur jag ska förklara? :D

Svar: appen heter photoblender 👍😊
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-31 @ 20:26:12
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0