Spökande bakterier?


Snap från min och Fredriks SMS-konversation igår! Skickade en bild på fikabordet som inte kom med tyvärr. Haha!! 

Har varit lite off här pga av någonting som spökar för mig just nu... Under ryggpasset började jag må fruktansvärt illa.. Lika illa som jag mått i vågor både under resan hem, här hemma och på jobbet igår. (Och nej, jag är inte gravid.) Har nyss ringt upp på sjukan och fått en tid för att förhoppningsvis få ta några prover på vad det kan tänkas vara. Har varit sjukt konstig i magen, har ont och har dessutom ingen aptit (inte likt mig alls!!!).. Hoppas att det är något lätt-fixat eller tillfälligt bara, för jag hatar att må illa. Igår hade jag både kvarg, fläskytterfilé, potatis och cashewnötter kvar att äta till middag och bara tanken fick mig att vilja spy. Blev gröt istället för det var det enda jag kunde tänka mig äta då jag hade ätit typ 1000 kcal på hela dagen (inte så optimalt!).. Tog typ 45 minuter att äta upp grötskålen, och samma sak med middagen i tisdags. Ska bli skönt att förhoppningsvis få svar på vad det kan vara..

Annars är det fint! Har aldrig haft sån sjuk träningsvärk någonsin i benen som jag fick efter benpasset i måndags. Har inte kunnat gå, böja mig ner, sätta mig eller ställa mig ordentligt på 2 dagar! Haha! Brukar vanligtvis njuta, men nu har det varit ren och skär smärta! Hoppas det släpper nu ;) haha! Under bröst/axlar/triceps-passet igår blev det lätta vikter i jämförelse med hur det brukar se ut, och ändå var det riktigt tungt! Hoppas kroppen vill komma igång snart! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Usch ca jobbigt! :( Hoppas de blir bättre fort!

Svar: tack snälla du ❤️ det hoppas jag med!!
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-20 @ 10:28:47
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0