Tillbaka på Karon Beach








Idag kom vi tillbaka till Phuket från Koh Lanta efter två mysiga dagar. Har ätit massa god och superbillig thaimat, sett fina solnedgångar, druckit strawberry daquiris, gått morgonpromenader längs stranden, fått oljemassage, hängt med Fredriks föräldrar och solat och badat i massor förstås. Blev inte så många bilder därifrån tyvärr.. Åkte i alla fall tillbaka med speedboat den här gången (tog färja på vägen dit och det var ju smälldrygt!), nu gick resan på 1,5 timme istället för 4 och dessutom fläktade det skönt och så tycker jag ju om att åka båt så det var win-win liksom!

Har bara hängt vid poolen hela eftermiddagen och nu efter dusch och middag har vi strosat runt och kollat på kläder och skor. Rätt enformiga dagar, men det är så sjukt skönt att bara göra det man känner för - alltså mest ingenting ;) Förkylningen börjar släppa så imorgon hoppas jag på ett träningspass, äntligen!! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Så fin du är! :* <3

Svar: men dudå!! 😘💕
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-05 @ 16:42:03
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: Clara

Åh, va fin du är!❤️

Svar: men du då vännen!! 😘😘😘😘😘
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-05 @ 21:23:18
Postat av: Din bästa Emma

Äntligen så lyckas jag ta mig in på din blogg, är ju så dålig på det här... Så många inlägg jag missat! Men ville vara säga att det fullkomligt lyser om dig! Du ser strålande ut! Hoppas ni ha det underbart och NJUT i massor! Längtar tills du kommer hem så jag får lite "tutt"-mys med dig!.. HAHAHAH :) Pussas i massor

Svar: Haha duktig du 😉 tack snälla du! Mår fantastiskt bra!' Längtar efter dig med! Massa pussar och kramar ❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-05 @ 22:35:09
Postat av: Emma igen

Bara ska det ju stå!!! :@

2014-03-05 @ 22:35:37
Postat av: Karin

Världens finaste! ❤️

Svar: det är du själv! 😘😘❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-03-06 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0