Ändra tankesätt


Var en riktigt konstig dag mentalt igår. Mycket tankar som snurrade åt olika håll, men i morse vaknade jag med lite mer rätsida på allt. Har som ni vet legat rätt mycket på minussidan vad gäller energinivån, och trots att jag går på diet måste jag ändå skylla mycket på mitt sätt att hantera negativa tankar. Har försökt jobba på detta ett tag och det känns som att jag hamnat på banan igen. Allt blir ALLTID vad man gör det till. På planet hem från Thailand lovade jag mig själv att ändra mitt tankesätt, och det har blivit stor skillnad, nu är det bara att fortsätta i samma spår.

Har nyss fikat chokladbollssmet och Celsius framför Gossip Girl och snart väntar en långprommis i solen. Skönt med en ledig dag! Tidigare körde jag och Fredrik ett rätt bra ryggpass med ENERGI. Skönt att inte känna sig som en zombie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0