Framsteg


Blev inget inlägg igår men dagen gick på rullande band. Morgonpromenad - frukost - axlar + stretch på gymmet - snabbdusch - lunch - jobb 12-20 - sen middag - och slutligen sängen. 

Dieten börjar kännas av nu och energin är rätt låg just nu. Det är dock nu resultaten börjar märkas av också, så det är bara att kämpa på! Imorse visade vågen -4 kg och på måndag har vi kört 8 veckor. Alltså har jag snittat -0,5 kg/vecka vilket är precis den takten som var tänkt. Blir mätning i helgen så då får vi se om det hänt mer grejer där! Jag struntar egentligen i siffran på vågen, men just nu är det ett bra tecken på att det går i rätt riktning! Förhoppningsvis har jag inte tappat ett gram muskler av de där fyra kilona ;)

Startade denna torsdag med en morgonpromenad som vanligt. Käkat gröt framför Gossip Girl i soffan och snart kommer Fredrik hem på lunch. Jobbar kort dag idag, 12-15, och efter det har jag en massage inbokad. Är lite nervös då det var ett tag sen sist...men smärta ska väl fördrivas med smärta! Haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0