Morgonlöpning


Vad fasen hände?! Undrar jag också! Haha! Min vanliga morgonpromenad blev en löprunda istället! Har inte hänt sen förra sommaren! Kör ju bara intervaller numera liksom... 

Tanken slog mig faktiskt redan igårkväll då jag insåg att något träningspass inte hinns med idag... Jobb 8-17 och sen kl 18 har vi personalmöte, dom brukar ha en tendens att dra ut på rätt många timmar. Så jag tog tillfället i akt och fick till lite morgonträning iaf! Helt otroligt vilken mental kamp det är att springa för mig! Haha! Två röster i huvudet som bråkas om att stanna eller fortsätta springa! Men jag är faktiskt jäkligt nöjd, och efteråt visste jag inte vad som var regn och svett, helt dyngsur :)

Nyss duschat och nu käkar jag proteinpannkakor, sen väntar en lång, fullspäckad dag alltså. Hoppas ni får en fantastisk tisdag!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fy va härligt!! :D

Svar: hur skönt som helst! 😊😊
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-20 @ 08:14:07
URL: http://heemmahos.blogg.se
Postat av: Clara

Åh så härligt! ☺️ Önskar jag också kunde springa på vilket underlag som helst...

Svar: ja, det suger att det inte går för dig 😕❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-20 @ 10:41:00
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0