Nytankad





Bilder från de senaste dagarna. Lördagen blev som sagt en paus från allt vad diet heter. Jag behövde verkligen det, släppa på de mentala spärrarna som kom upp i huvudet på mig. Har ju lovat mig själv att inte vara så jäkla strikt och straffa mig själv, så jag gjorde precis vad kropp och knopp ville - åt en sjujäkla massa kalorier. Har inte varit mentalt på topp de senaste veckorna, men efter lördag har jag känt mig på topp igen, glad och taggad på livet. Och formen är det ju ändå inget fel på!

Igår var jag fulltankad med energi så vi hann både morgonpromenad, foodprep för veckan, backintervaller i solen, hockey, tacos hos mamma och pappa och slutligen fackmöte med jobbet på Tessans altan - riktiga sommarkänslor på gårdagen! 

Idag blev det en morgonpromenad, proteinpannkakor till frukost, jobb 8-11, benpass på gymmet (har mest troligt en inflammation i vänster axel, så det blir ingen överkroppsträning på ett tag..känns såklart sjukt tråkigt, men kroppen bestämmer nu!), balkonghäng och nu ska jag faktiskt ut på en till promenad medan Freddan har övning med jobbet. Måste ju fördriva tiden med någonting ;) 

Taggad och glad på de sista tre veckorna av denna diet, sen börjar en ny period! En period där min enda plan är att inte ha någon plan :) Ska bara njuta av grillkvällar, god mat, glassar, hård träning och en massa glädje, sol och energi! Tror att det kommer bli en helt fantastisk sommar! Men först - fokus på dessa sista veckor! All in!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Den nya planen som kommer sen tycker jag låter helt fantastisk! ❤️😘

Svar: eller hur!! åh vad vi ska hitta på grejer 😉😘❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-19 @ 20:26:29
Postat av: Clara

En fantastisk sommar låter som en superplan, tänkte va fräck nog att dela delar av den med dig! Hihi😁☺️😘❤️

Svar: det hoppas jag verkligen att du gör, så mycket som det bara går 😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-19 @ 21:31:29
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0