Plyopass


Hej på er! Fintorsdagen är snart till ända! Ska se klart sista perioden av kvartsfinalen i hockeyn, men sen ska jag skalla kudden! Har varit en sjukt skön dag. Efter jobbet klämde vi i oss några riskakor och drog ner på gymmet. Eftersom jag fortfarande inte vill belasta axeln fick det bli ett pass med plyometriska övningar där jag blev galet svettig! Sjukt jobbigt och effektivt! Hur passet såg ut ser ni på bilden ovan.

Efter det åkte vi hem, njöt av lyxfika i form av questbars på balkongen och sen blev det en skön kvällspromenad med ganska stumma ben, haha. Har som sagt avslutat med middag i soffan framför hockeyn och sen blir det raka vägen i säng!

Imorgon är det sista arbetsdagen innan helg! Morgonpromenad först, sen jobb 8-16 och sen efter jobbet ska vi köra backintervaller! Blir en hel del kondition just nu, men jag pallar inte att köra tunga benpass varje dag liksom! Haha! Har börjat kännas bättre i axeln, men det är svårt att få en snabb läkning då jag lyfter typ ett ton med frukt varje tisdag och fredag.. Bara att vara noga med lyften och låta kroppen återhämta sig så ska det nog ordna upp sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0