Ser ljuset i tunneln

Godmorgon på er! Sitter just nu och laddar med gröt inför ett benpass på gymmet med Freddan. Blir ett tidigt pass idag då jag, som vanligt på onsdagar, jobbar 12-20. 

Igår hade jag verkligen inget krut över till att formulera ett inlägg. Var ännu en minst sagt kaotisk dag på jobbet där en massa varor fattades även denna gång, plus en massa annat strul och sura säljare. Tur man har arbetskamrater som kan muntra upp en iaf! Sen for jag iväg och sprang mördar-backintervaller. Hade galet lite energi, men sprang tills spyan låg i halsgropen. Tog mig sen hem på trötta ben, käkade middag med Fredrik och däckade i soffan framför Gossip Girl innan jag tillslut fick kraft nog att ta mig in i duschen och sen vidare till sängen.

Som sagt, inte mycket energi till övers just nu, men jag ser ljuset!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är grym :*

Svar: tack gumman! 😘
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-14 @ 08:20:32
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: Clara

Kämpa på!😘❤️

Svar: tack finaste vännen 😘❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-14 @ 17:10:00
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0