Valborg och kaosfredag





Hej på er. Ligger i soffan rätt utslagen efter en minst sagt utmattande dag. Började med att stiga upp ur sängen och cykla raka vägen ner på gymmet när klockan ringde vid 7. Körde ett grymt bra ben/magpass som verkligen tog på! Snabbt och riktigt effektivt. Blev ett annat upplägg dagen till ära. Körde det som föll mig in.

*Knäböj, 10 reps x 10 set
*Utfall i smithmaskin, 12 reps x 3 set
*Benpress, blev som ett enda långt dropset. Körde max antal reps och sänkte vikten 5 gånger efter varandra. 140, 120, 100, 80, 60 kg. 
*Sittande lårcurl/benspark, 8 reps x 3 set
*Liggande lårcurl, 8 reps x 3 set
*Maghjulet, i SUPERSET med:
*Liggande benlyft
*Cable crunch, i SUPERSET med:
*Vadpress i smithmaskin

Svettigt och jäkligt bra. Kom hem och hade bra med tid innan jag skulle iväg på jobbet som började 11, så vid 9.30 följde jag Fredrik och Björn ut på en promenad med mina trötta ben. Hem för frukost och dusch innan det var jobbdags. Har varit totalt kaos med leveranserna och 75% av min order kom aldrig fram. Vansinnigt irriterande och det har varit en jäkligt jobbig dag. Sjukt skönt att äntligen ligga i soffan med hjärtat bredvid och middag i magen. Är riktigt trött i både kropp och knopp, så det blir inte mer gjort idag!

Valborg var i alla fall en helt underbar kväll med finaste vännerna! Ni är underbara! Massa surr, skratt och mys! Sen for vi också ut en sväng och det var sjukt mycket folk ute! Igår när jag sen hade åkt hem med Karin och Clara blev det ett axelpass på gymmet och sen blev vi bjudna på fläskfilé i ugn av Freddans föräldrar. Riktigt gott! 

Nu blir det tv-mys och sen sova och ladda för 9 timmars jobb imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Pallan

<3!!! Ses på söndag 😘😘

Svar: det gör vi 😘😘😘😘😘
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-02 @ 22:48:34
Postat av: Karin

😘😘😘❤️❤️❤️

Svar: 😘❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-02 @ 22:53:30
Postat av: Anna

Åhhh vilka snygga vänner jag har!!!! <3

Svar: du saknades 😘
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-03 @ 01:50:38
Postat av: Clara

😘😘❤️❤️

Svar: 😘😘😘😘❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-03 @ 09:35:47
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0